FAQ
Home » ABOUT HUDSON RESTAURANT & EVENTS » CONTACT »Veelgestelde vragen
Hieronder tref je de meest gestelde vragen bij Hudson Restaurant & Events. Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op!
Ja, er kunnen afwijkende prijzen/arrangementen zijn (bijvoorbeeld met kerst of met moederdag), maar dit zullen wij van tevoren kenbaar maken. Voor de rest zullen feestdagen als zondagen gezien worden. Bij twijfel kun je altijd even contact met ons opnemen.
Ja, wij hebben een gezellig terras, waar ruimte is voor ongeveer 90 gasten. Hier kan genoten worden van het zonnetje, waarbij weinig last zal zijn van wind door de windschermen.
Ja, het is zeker mogelijk om met allergieën en/of dieetwensen bij ons te komen eten! Van vegan tot glutenvrij en van pinda-allergie tot koemelkallergie; wij zorgen voor passende gerechtjes. Graag altijd vermelden bij het reserveren, zodat onze chefs er rekening mee kunnen houden.
Ja, we hebben cadeaubonnen. Deze zijn van ieder gewenst bedrag (vanaf €10,-) te koop.
Onze Barn Tasting en Lazy Sunday Brunch zijn concepten, waarbij het eten in de prijs inbegrepen zit. Het is hierbij niet mogelijk om alleen iets te drinken. Op woensdagmiddag en zaterdagmiddag zijn wij geopend voor á la carte lunch, en daarbij is het wel mogelijk om alleen iets te komen drinken.
Hudson Den Haag Zuid staat bekend om een extreem kindvriendelijk restaurant. Met ons kinderparadijs is er altijd wat te doen voor kinderen en daarnaast bieden we vaak leuke evenementen. Lees er hier meer over…
Het is zeker mogelijk om bij ons halal te eten. Een gedeelte van onze gerechten zijn standaard halal en daarnaast kunnen we speciale halal producten inkopen om gerechtjes mee te bereiden. Graag vermelden bij de reservering, zodat onze chef-kok hier rekening mee kan houden.
Bij het reserveren kan altijd aangegeven worden of er voorkeur is voor een bepaalde tafel of specifiek gedeelte van ons restaurant (bijvoorbeeld bij het kinderparadijs). Hier proberen wij altijd rekening mee te houden, maar kan niet 100% gegarandeerd worden. In praktijk zal dit in 95% van de gevallen mogelijk zijn, wanneer dit op het moment van reserveren nog beschikbaar is.
Voor zakelijke groepen (groter dan 20 personen) bieden wij de mogelijkheid om op rekening te betalen. Hiervoor is een visitekaartje en een factuuradres nodig en ook maken wij een kopie van het legitimatiebewijs van ons contactpersoon.
Ja, Hudson Den Haag Zuid is rolstoelvriendelijk. Wij beschikken niet over een officieel invalidentoilet. De paden tussen de toiletten zijn voldoende breed voor rolstoelen. We beschikken over een toilet met een groter oppervlak dan een doorsnee toiletruimte, waarbij de deur naar buiten draait. De rolstoel kan daarentegen niet mee het toilet in. Het is altijd mogelijk om van te voren langs te komen om te kijken of de toiletten aan je wensen voldoen.
In ons restaurant is geen rookruimte aanwezig. Vlakbij onze ingang is echter wel (overdekt) ruimte om te roken en aanwezigheid van asbakken.
Ja, wij hebben in ons damestoilet ruimte een baby te verschonen. Uiteraard zijn papa’s daar ook welkom! Bij de damestoiletten zijn alle toiletten afzonderlijk afgeschermd, dus je hoeft je als papa niet bezwaard te voelen om naar binnen te stappen.
Het is – wegens hygiënische redenen – helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen naar Hudson Den Haag Zuid.
Ja, door onze slimme kassasoftware is het ook mogelijk om de rekening op te splitsen per persoon (ieder een evenredig deel van de rekening, of ieder voor zijn/haar genuttigde deel). Het is dus geen enkel probleem om afzonderlijk af te rekenen.